Platby a doprava

PLATBY

BANKOVNÍM PŘEVODEM - na  účet Bankovní spojení-107-9964350217/0100

 

Platba Slovensko-

Číslo účtu115-1734380297/0100

IBAN-CZ8301000001151734380297

BIC / KOMBCZPPXXX

Objednávka bude odeslána po příchodu platby na náš účet, doporučujeme, tedy uskutečnit platbu ihned po objednání zboží.
Po 5 pracovních dnech ,zboží při neuhrazení vracíme do prodeje

Česká pošta-Balík Slovensko -250,-

Doprava zdarma-osob. dodání dohodou-Kolín

 

Česká pošta-Dobírka-do ruky 128,-

Česká pošta-Dobírka-do ruky + křehce 158,-

Česká pošta-Dobírka-na poštu 117,-

Česká pošta-Dobírka-na poštu + křehce 147,-


 


 

 


Zákazník (kupující) by měl ihned po převzetí a ve vlastním zájmu prohlédnout zboží.
Pokud přepravní obal výrobku vykazuje viditelné poškození, zákazník  zkontroluje stav zboží uvnitř přepravního obalu a v případě poškození vyhotoví záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Zákazník má právo viditelně poškozenou zásilku nepřebrat. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je na toto poškození pojištěno. Pokud zákazník podepíše přepravní list,souhlasí tím s převzetím zásilky a stvrzuje, že dorazila bez viditelného poškození.

Převzetí zboží od dopravce:
Zákazník  je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud  zjistíte viditelné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Každá zásilka je pečlivě přelepena do kříže lepící páskou. Pokud je tato páska přetrhnutá, nebo jinak poškozená, nepřebírejte tuto zásilku nebo jej převezměte s výhradou; případně na místě spolu s dopravcem překontrolujte ihned obsah zásilky! Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň nás ihned kontaktovat  telefonicky na nebo e-mailem. Pokud tyto doporučené kroky zákazník při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.

  • Doporučený postup v případě dopravy Českou poštou: Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Doporučujeme kontaktovat dopravce i prodejce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace. Vzhledem k charakteru nabízeného zboží ( porcelán, skleněné doplňky apod) doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!

 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

NzdlZWI